AMMATTIOSASTOSSA TAPAHTUU

Ohjeet jäsenille tapahtumiin ilmoittautumisesta ja osallistumisesta sekä maksuista.

Ammattiosaston talous toimii liittomaksupalautteilla, saamme osuuden jokaiselta maksetusta jäsenmaksusta, siis jäsenmäärän mukaan. Tehyn valtuusto määrittelee vuosittain talousarvioita hyväksyessään ammattiosastoille tulevan kokonaispalutteen määrän. Tämä palaute on tarkoitettu käytettäväksi kokonaan ammattiosaston vuosittaiseen toimintaan.Tällä saamallamme palautteella maksamme esim. teatterilipuista suurimman osan ja jäsenen omavastuusta on päätetty, että ostamamme liput tulisi käytettyä.

Ilmoittautuminen jäsenille tarkoitetun kotisivujen jäsenhuoneen kautta!

Jäsenen omavastuu maksetaan ilmoittautumisen jälkeen saadun ohjeen mukaisesti ja maksettua omavastuuosuutta ei palauteta. Jos jostakin syystä et pääse paikalle, siitä tulee ilmoittaa hyyvissä ajoin ennen tapahtumaa soittamalla tai tekstiviestillä ammattiosaston puhelimeen 0400 356 148.

Jos osallistumista ei peruuta ohjeen mukaan, perimme osallistujalta täyden hinnan kuluineen jälkikäteen. Myös jäsenille maksuttomista tapahtumista syntyy ammattiosastolle kuluja!

Jatkossa varaamme tietyn määrän lippuja ja peruutusten varalle teemme jonotuslistaa, mistä toivottavasti saamme lipuille aina uuden omistajan.

Ilmoittautuessasi annat suostumuksesi tapahtuman järjestäjälle käyttää tietojasi ko. tapahtuman osallistujarekisterissä. Tietoja käytetään ennakkomateriaalin lähettämiseen ja muuhun tapahtumasta tiedottamiseen, tapahtumahallintaan sekä laskutukseen. Tietoja säilytetään tapahtuman jälkeen osallistumisen todentamista ja palautekyselyä varten. Tiedot poistetaan tapahtuma- ja koulutusrekisteristä tietosuojapolitiikan mukaisesti määräajassa.

Jos tilaisuuten on myös ei-ammattiosaston jäsenen osallistuminen mahdollista, tulee tehyläisen ilmoittaa avecinsa:

ei-ammattiosastolainen

omalla nimellään ja
toimipiste-kenttään: Avec
jäsennumerokenttään sen jäsenen nimen, jonka avecina on tulossa

Ammattiosaston sähköpostiosoite on:
ao148(at)tehy.net
*Korvaa (at) sähköpostiosoitteessa
@-merkillä*

HUOMAATHAN
että jäsenrekisterin kautta lähetettyyn sähköpostiin
 noreply@tehytoimijat.fi